Kan ik mijn bestelling terugsturen? U kunt uw bestelling niet terugsturen, wij werken namelijk met verse vleesproducten. Mocht u niet tevreden zijn of is de bestelling beschadigd? Dan kunt u contact met ons opnemen dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren? U kunt de bestelling niet annuleren als de verzending al is verzonden naar u. Wij werken namelijk met verse vleesproducten.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Ja, hiervoor moet u even contact met ons opnemen via de mail.
Hoe bestel ik bij jullie? U kunt de bestelling online via de webshop plaatsen, via de mail of telefonisch. U ontvangt in alle gevallen een factuur en betaalverzoek.
Wat is de leveringstermijn? Wij streven ernaar om zo snel mogelijk ons product bij u thuis te krijgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Ja, u kunt uw bestelling afhalen in Beverwijk, Assendelft of Koog aan de Zaan.
Hoe kan ik betalen? iDEAL, overboeking of via een betaalverzoek.
Is mijn betaling/bestelling gelukt? U ontvangt in de mail een bevestiging van uw bestelling, heeft u dit niet ontvangen neem even contact met ons op.
Wanneer is mijn product weer op voorraad? Wij maken iedere week verse grillworst, heeft u een grote bestelling? Laat het ons even weten zo bent u altijd verzekerd van onze grillworst!
Verkopen jullie cadeaubonnen? Ja, die maken wij op verzoek en persoonlijk voor u.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel? Nee, wij hebben (nog) alleen een productieruimte waar wij onze producten maken.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling? U heeft geen garantie op de vleesproducten, dit zijn producten die bederven en een beperkte houdbaarheidsdatum hebben.
Laura
Heerlijk volle smaak! Zoals een grillworst hoort te zijn. Een aanrader
Kees
Zo heb ik ze zelden gegeten. Je proeft dat ze met passie zijn gemaakt!
Hans
Zo hoort een grillworst te zijn. De volgende bestelling staat al klaar!